Dziękujemy za zapis do newslettera

Termin: 16 grudnia 2021 Godzina: 15:00

Skuteczny storytelling – jak wykorzystać kreatywność w opowiadaniu historii?

Opowiadanie historii to sztuka, która towarzyszy ludziom od zarania dziejów. Jak się okazuje, snucie opowieści przy ognisku przez naszych dalekich przodków ma wiele wspólnego ze współczesnym storytellingiem wykorzystywanym w komunikacji marketingowej. Jeśli tworzysz, lub chcesz tworzyć treści w marketingu, poszukujesz inspiracji, albo po prostu chcesz pogłębić swoją na temat strategii i storytellingu, to mamy dla Ciebie świetną propozycję! Zapisz się na nasz bezpłatnych webinar podczas którego nasi eksperci GK+ – Marcin Kuchno, Head of Tech&Consumer oraz Hubert Rączkowski, PR Manager, opowiedzą jak wykorzystać storytelling w budowaniu wizerunku marki. 

Podczas webinaru omówimy następujące zagadnienia: 

  1. Czym jest storytelling i do czego służy? 
  2. Jakie elementy składają się na dobrze opowiedzianą historię? 
  3. Jak wykorzystać archetypy i schematy w komunikacji marki i produktu? 
  4. W jakich obszarach komunikacji storytelling sprawdza się najlepiej?
  5. Best practise, czyli przykłady dobrze opowiedzianych historii. 

Prelegent

Marcin Kuchno

Head of Tech & Consumer

Z branżą związany od 2014 roku. Specjalizuje się w obszarze szeroko pojętego brand PR-u. Odpowiadał m.in. za kierowanie zespołem wspierającym komunikację OPPO, prowadzenie kampanii wizerunkowej dla Naczelnej Rady Adwokackiej, prowadzenie biura prasowego TomTom Telematics (Webfleet Solutions), National Geographic i Discovery, wspierał komunikacje Microsoft Polska. Współtwórca cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów”, bloger, szkoleniowiec oraz felietonista mediów branżowych.

T: 607590400 M: mkuchno@komunikacjaplus.pl

Prelegent

Hubert Rączkowski

PR Manager

Z branżą PR związany od 2011 roku. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze PR korporacyjnego i produktowego, które zdobywał pracując w czołowych agencjach w kraju. Współpracował z dynamicznie rozwijającymi się firmami z sektora nowych technologii. Odpowiadał za komunikację wprowadzania na rynek innowacyjnych produktów i usług, tworzonych przez startupy oraz największe firmy

T: 609757045 M: hraczkowski@komunikacjaplus.pl

Chcesz dostawać informacje na bieżąco?

Bądźmy w kontakcie!

Zapisz się do naszego newslettera i pobierz wszystkie materiały z tego wydarzenia

* pola wymagane

Zaufali nam

Santander logo
amica logo
skanska logo
jeronimo martins logo
PGNIG logo
Trefl logo
Canon logo
PKP logo
pyszne.pl logo
Przewozy Regionalne logo
 logo
 logo
 logo
Nielsen logo
Griffin logo
Echo logo
KGHM logo
Nokia logo
Polimex mostostal logo
Tauron logo
Energa logo
Kogeneracja SA logo
Ideal Bank logo
ZOO logo
BD logo
EDF logo
Koleje Dolnośląskie logo
Tauron  logo
Business link logo
3M logo
GLS logo
KOMPANIA PIWOWARSKA logo
TARCZYŃSKI logo
TOTALIZATOR SPORTOWY logo
gaz systen logo
polski cukier logo
 logo
kghm logo
pge logo
enea logo
unibail logo
suzuki logo
suez logo
snow logo
polska siatkówka logo
Wrocław logo
pmr logo
 logo
idea getin logo
gpw logo
somfy logo
gfk logo
kraft heinz logo
tauron logo
hyper poland logo
goldenmark logo
t mobile logo
konica minolta logo
 logo
 logo
shl logo
echo logo
ciech logo
Grupa  Azoty logo
Stadion Energa logo
PGNiG Super Liga logo
PKO Bank Polski Ekstraklasa logo
Stadion Śląski logo
PKOL logo
PZKosz logo
PZHL logo
PZM logo
MKS Zakłębie Lubin logo
Legia logo
WKS logo
Astoria logo
KS logo
ZAKSA logo
BKS Lechia logo
Runmageddon logo
Energa Basket Liga logo
arena gliwice logo
Wisła Kraków logo
Stadion Wrocław logo
Aqua Zdrój logo
Skra logo
G2A Arena logo
Ergo Arena logo
SEC logo
PGE logo
the world games logo
Azoty Arena logo
langteam logo
Euro 2016 logo
FIV3 logo
FEN logo
Stadion miejski logo
FIV3 logo
polska liga esportowa logo
Radmot logo
Universal Investment logo
GXO logo
ultimo logo

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!