Dziękujemy za zapis do newslettera

Termin: 17 listopada 2022 Godzina: 14:00

Prosty język w biznesie – skuteczna komunikacja, dzięki której gładko wyprzedzisz konkurencję!

Prosty język (ang. plain language) to międzynarodowy standard konstruowania tekstów użytkowych, takich jak maile, regulaminy, formularze czy opisy usług na stronach www. Od bardzo dawna z powodzeniem stosowany przez administrację rządową w Wielkiej Brytanii czy USA, a od dość dawna – w polskiej budżetówce. Teraz prosty język wkracza do biznesu. Coraz więcej firm dostrzega, że szalone tempo dzisiejszego świata wymusza zmianę w sposobie komunikacji. Ma być szybka, jasna i bez niedomówień.

Marki, które już wykorzystują prosty język w relacjach z klientami, pracownikami czy otoczeniem biznesowym, umacniają w ten sposób swoją pozycję na rynku. Bo klarowna komunikacja nie tylko przynosi wymierne oszczędności czasowe i finansowe, ale jest też istotną przewagą konkurencyjną. Nie pozwól więc, by Twoja firma została w tyle!

Podczas webinaru Agnieszka Drogosz – ekspertka ds. prostego języka opowie, na czym polega ten standard komunikacyjny i przedstawi argumenty, dlaczego warto go stosować.

W trakcie spotkania dowiesz się:

  • Czy istnieje matematyczny wzór na prosty język?
  • Dlaczego prosty język to dużo więcej niż tylko krótkie zdania i łatwe słowa?
  • W jakich przypadkach prosty język działa najskuteczniej i ile można na nim zarobić?
  • Jak K+PR może Ci pomóc we wdrożeniu prostego języka w Twojej firmie?

Prelegent

Agnieszka Drogosz

Senior Consultant

Senior Consultant w K+PR, z branżą związana od 18 lat. Jej specjalizacją są projekty wydawnicze – drukowane i elektroniczne – oraz komunikacja wewnętrzna i copywriting. W Komunikacji Plus prowadziła projekty m.in. dla marek 3M, Amazon, Skanska i Impel. Obecnie rozwija ofertę agencji w zakresie prostego języka – międzynarodowego standardu tworzenia tekstów użytkowych. Wcześniej pracowała w sektorze finansowym, m.in. w Banku Zachodnim WBK/Santander Bank Polska, gdzie zajmowała się komunikacją wewnętrzną. Pełniła także stanowisko rzeczniczki prasowej ZHP, odpowiadając za komunikację z mediami podczas najważniejszych przedsięwzięć stowarzyszenia, również na szczeblu międzynarodowym. Doświadczenie medialne zdobywała z kolei w TVP Wrocław – jako współpracowniczka oraz prezenterka.

T: 48607922244 M: adrogosz@komunikacjaplus.pl

Chcesz dostawać informacje na bieżąco?

Bądźmy w kontakcie!

Zapisz się do naszego newslettera i pobierz wszystkie materiały z tego wydarzenia

* pola wymagane

Zaufali nam

Santander logo
amica logo
skanska logo
jeronimo martins logo
PGNIG logo
Trefl logo
Canon logo
PKP logo
pyszne.pl logo
Przewozy Regionalne logo
 logo
 logo
 logo
Nielsen logo
Griffin logo
Echo logo
KGHM logo
Nokia logo
Polimex mostostal logo
Tauron logo
Energa logo
Kogeneracja SA logo
Ideal Bank logo
ZOO logo
BD logo
EDF logo
Koleje Dolnośląskie logo
Tauron  logo
Business link logo
3M logo
GLS logo
KOMPANIA PIWOWARSKA logo
TARCZYŃSKI logo
TOTALIZATOR SPORTOWY logo
gaz systen logo
polski cukier logo
 logo
kghm logo
pge logo
enea logo
unibail logo
suzuki logo
suez logo
snow logo
polska siatkówka logo
Wrocław logo
pmr logo
 logo
idea getin logo
gpw logo
somfy logo
gfk logo
kraft heinz logo
tauron logo
hyper poland logo
goldenmark logo
t mobile logo
konica minolta logo
 logo
 logo
shl logo
echo logo
ciech logo
Grupa  Azoty logo
Stadion Energa logo
PGNiG Super Liga logo
PKO Bank Polski Ekstraklasa logo
Stadion Śląski logo
PKOL logo
PZKosz logo
PZHL logo
PZM logo
MKS Zakłębie Lubin logo
Legia logo
WKS logo
Astoria logo
KS logo
ZAKSA logo
BKS Lechia logo
Runmageddon logo
Energa Basket Liga logo
arena gliwice logo
Wisła Kraków logo
Stadion Wrocław logo
Aqua Zdrój logo
Skra logo
G2A Arena logo
Ergo Arena logo
SEC logo
PGE logo
the world games logo
Azoty Arena logo
langteam logo
Euro 2016 logo
FIV3 logo
FEN logo
Stadion miejski logo
FIV3 logo
polska liga esportowa logo
Radmot logo
Universal Investment logo
GXO logo
ultimo logo

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!