Dziękujemy za zapis do newslettera
Muzyka feat. marki. Czy ten duet ma swoich fanów? – muzyczny content marketing w strategii komunikacji!
#hot16challenge, czyli beef zainicjowany przez nietoperza z Chin spowodował, że najsłynniejsze hiphopowe 16 wersów powróciło. O tym z jaką skutecznością – niech świadczą ponad 2 miliony złotych zebrane w aukcji charytatywnej Siępomaga. Czy oprócz niesamowitych brzmień, muzyka może sprzedawać coś jeszcze? Jak marki mogą wykorzystać muzykę w swojej promocji i działaniach biznesowych? Podczas webinaru nasi eksperci pokażą, jak duży potencjał marketingowy niesie ze sobą content marketing oparty na muzyce!
Podczas webinaru, nasi eksperci odpowiedzą m.in. na pytania:
- Dlaczego muzyka wspiera wizerunek marek?
- Jakie współprace z markami zasługiwały na podwójną platynę? – kilka case study
- Jakie jest spektrum muzycznego marketingu?
- Czy marki w ogóle powinny wspierać muzyków?
- Kim jest „feat”, który jest prawie w każdym utworze?
PS. Na pytanie dot. „feat” oczywiście nie odpowiemy. Nie chcemy zdradzać jego tożsamości 😉
***
Nie udało Ci się dołączyć do webinaru?
Nic straconego! Poniżej możesz pobrać materiał przygotowany przez naszych ekspertów. Po prostu kliknij w poniższy link! 🙂

Prelegent
Robert Tarnowski
Development Manager
Przez ponad 7 lat w marketingu Robert wykorzystywał komunikację w mediach tradycyjnych i social media m.in. do budowania bezpieczeństwa energetycznego Polski razem z PGNiG. Z BMW przejechał tysiące kilometrów organizując eventy dla dziennikarzy. Teoretycznie odwiedził nawet Afrykę, żeby z powodzeniem promować w social media ORLEN Team podczas Rajdu Dakar. Razem ze Skanska wykorzystywał media by sprzedawać biurowce. Pomagał także IKEA w akcjach CSR oraz doradzał firmom z sektora zbrojeniowego. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji. Po godzinach bloger, organizator cyklu spotkań PR bez krawatów, stara się uprawiać triathlon.
T: 783069204 M: rtarnowski@komunikacjaplus.pl
Prelegent
Jakub Korta
Event Manager
Promotor, manager, animator kultury – pracuje z pasji. Dzięki długoletniemu doświadczeniu potrafi samodzielnie realizować cele, jak i działać w grupie. Czuje się jak ryba w wodzie w trakcie realizacji, dzięki czemu w 2013 roku otrzymał nagrodę za najlepszą imprezę elektroniczną w Polsce wg prestiżowego magazynu Muno. Tworzył eventy między innymi dla takich marek jak Google, HBO, Credit Agricole, czy Amazon. Blisko związany z muzyką, pracował w jednym z większych w Polsce klubów koncertowych – Stary Klasztor. W czasie wolnym profesjonalny dj. Główny organizator topowego festiwalu muzycznego w Polsce – Las festiwalu.
T: M: jkorta@komunikacjaplus.pl
Prelegent
Aneta Sierocińska
Senior PR & Community Consultant
Z zawodu PRowiec, z zamiłowania - również. Z branżą PR związana od 2013 r. Specjalizuje się w komunikacji zintegrowanej, którą na co dzień realizuję przy współpracy z klientami korporacyjnymi. Realizowała działania dla klientów z sektora FMCG, transportowego czy e-commerce. W ramach obsługi Amazon wspierała działania z zakresu media relations i event marketingu. Ma na koncie także projekty CSR dla Nestlé i Maspex. Karierę rozpoczęła od pracy w mediach – pisała m.in. dla portalu Lotniczapolska.pl i tygodnika Gazeta Finansowa. Prywatnie: zakochana w Warszawie pasjonatka muzyki.
T: 722248806 M: asierocinska@komunikacjaplus.plChcesz dostawać informacje na bieżąco?
Bądźmy w kontakcie!
Zapisz się do naszego newslettera i pobierz wszystkie materiały z tego wydarzenia
Kontakt
Skontaktuj się z nami
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!