Dziękujemy za zapis do newslettera

Termin: 8 maja 2020 Godzina: 11:00

FASTER, BOLDER, PERSONAL – media relations w czasach COVID-19

Wykorzystaj szansę i wyjdź przed szereg – efektywne media relations w dobie pandemii.

 

Jak komunikować się z mediami w czasach, kiedy od 5 tygodni jedynym tematem jest koronawirus i aspekty z nim związane? Czy można rozłożyć ręce i obrać taktykę na tzw. przeczekanie? Czy można zignorować PR i marketing? Nie radzimy!

 

Dołącz do naszego webinaru nt. prowadzenia efektywnych media relations w dobie #coronatime.

Podczas spotkania nasi doradcy przedstawią taktyki i techniki efektywnego prowadzenia komunikacji medialnej w czasach kryzysu.

 

Podczas spotkania:

  • dowiesz się jak wyprzedzić innych
  • poznasz elementy składowej komunikacji szytej na miarę
  • zrozumiesz, że social distancing to nie PR deleting
  • omówimy rzeczywisty kejs naszego klienta, który wykorzystał potencjał medialny w czasach COVID-19
  • zapytasz nas o co tylko chcesz!

 
 

***

Nie udało Ci się dołączyć do webinaru?

Nic straconego! Poniżej możesz pobrać materiał przygotowany przez naszych ekspertów. Po prostu kliknij w poniższy link! 🙂

Prelegent

Aleksander Łoś

PR Manager

Ekspert w dziedzinie PR kryzysowego i media relations. Posiada szerokie doświadczenie PR i marketingowe. Jako PR Manager w Komunikacji Plus zajmuje się obsługą klientów z sektorów energetycznego oraz nieruchomości. W ostatnich latach pracował dla najważniejszych miejskich spółek – jako kierownik Działu Marketingu i PR w MPK Wrocław oraz rzecznik prasowy MPWiK Wrocław. Szlify dziennikarskie zbierał m.in. podczas pracy w TVN24.

T: 607609249 M: alos@komunikacjaplus.pl

Prelegent

Damian Furmańczyk

Senior PR Consultant

Z komunikacją związany od 2013 roku. Doświadczenie zdobywał m.in. jako dziennikarz ekonomiczny w Dzienniku Gazecie Prawnej, gdzie pisał o motoryzacji, lotnictwie i makroekonomii. W branży PR specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, relacjach z mediami i tworzeniu tekstów. Pracował dla spółek z sektora usług dla biznesu (Accenture Operations), nieruchomości (Robyg), technologii (Somfy), budownictwa (Skanska) oraz motoryzacji (Volvo Trucks, Wielton).

T: 603609255 M: dfurmanczyk@komunikacjaplus.pl

Chcesz dostawać informacje na bieżąco?

Bądźmy w kontakcie!

Zapisz się do naszego newslettera i pobierz wszystkie materiały z tego wydarzenia

* pola wymagane

Zaufali nam

Santander logo
amica logo
skanska logo
jeronimo martins logo
PGNIG logo
Trefl logo
Canon logo
PKP logo
pyszne.pl logo
Przewozy Regionalne logo
 logo
 logo
 logo
Nielsen logo
Griffin logo
Echo logo
KGHM logo
Nokia logo
Polimex mostostal logo
Tauron logo
Energa logo
Kogeneracja SA logo
Ideal Bank logo
ZOO logo
BD logo
EDF logo
Koleje Dolnośląskie logo
Tauron  logo
Business link logo
3M logo
GLS logo
KOMPANIA PIWOWARSKA logo
TARCZYŃSKI logo
TOTALIZATOR SPORTOWY logo
gaz systen logo
polski cukier logo
 logo
kghm logo
pge logo
enea logo
unibail logo
suzuki logo
suez logo
snow logo
polska siatkówka logo
Wrocław logo
pmr logo
 logo
idea getin logo
gpw logo
somfy logo
gfk logo
kraft heinz logo
tauron logo
hyper poland logo
goldenmark logo
t mobile logo
konica minolta logo
 logo
 logo
shl logo
echo logo
ciech logo
Grupa  Azoty logo
Stadion Energa logo
PGNiG Super Liga logo
PKO Bank Polski Ekstraklasa logo
Stadion Śląski logo
PKOL logo
PZKosz logo
PZHL logo
PZM logo
MKS Zakłębie Lubin logo
Legia logo
WKS logo
Astoria logo
KS logo
ZAKSA logo
BKS Lechia logo
Runmageddon logo
Energa Basket Liga logo
arena gliwice logo
Wisła Kraków logo
Stadion Wrocław logo
Aqua Zdrój logo
Skra logo
G2A Arena logo
Ergo Arena logo
SEC logo
PGE logo
the world games logo
Azoty Arena logo
langteam logo
Euro 2016 logo
FIV3 logo
FEN logo
Stadion miejski logo
FIV3 logo
polska liga esportowa logo
Radmot logo
Universal Investment logo
GXO logo
ultimo logo

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!