Dziękujemy za zapis do newslettera
Pewność w czasie niepewności, czyli jak komunikacja wspiera zmiany biznesowe
Niespodziewany wybuch pandemii postawił biznes przed koniecznością szybkiej weryfikacji swoich strategii, w tym podejmowania zdecydowanych kroków, takich jak redukcje zatrudnienia czy zmiany struktury. W sytuacji braku czasu ważniejsze niż dotąd staje się, by komunikacja dotrzymywała tempa zmianom, a zespół Twojej firmy z przekonaniem wspierał zarząd w odbudowie biznesu. Na przykładach zaczerpniętych z pracy z naszymi klientami pokażemy, jak komunikacja realnie wpływa na proces wdrażania decyzji!
Podczas webinaru eksperci K+PR podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem we wspieraniu komunikacji zmian i odpowiedzą na pytania:
- jak komunikacja w dobie zmiany może przełożyć się na realne korzyści biznesowe?
- jak planować działania komunikacyjne, gdy jedyną wiadomą jest niewiadoma?
- jak komunikować zmianę wewnątrz, by panować nad narracją również na zewnątrz?
***
Nie udało Ci się dołączyć do webinaru?
Nic straconego! Poniżej możesz pobrać materiał przygotowany przez naszych ekspertów. Po prostu kliknij w poniższy link! 🙂

Prelegent
Anna Knowska
Managing Director
Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, szczególnie w obszarach komunikacji zewnętrznej i PR kryzysowym. Pracę w agencji opiera na doświadczeniu menedżerskim, dziennikarskim i rzecznika prasowego. W Komunikacji+ m.in. nadzoruje merytoryczną pracę zespołów PR, które przez ostatnie lata zdobyły łącznie 14 statuetek w konkursie Złote Spinacze. Jako rzecznik prasowy budowała filary komunikacji i PR Nextbike Polska - lidera rynku bikesharingu w Polsce, operatora 26 publicznych systemów rowerowych, w tym m.in. warszawskiego Veturlio. Prowadziła projekty dla wiodących spółek w kraju, w tym m.in. spółek z grupy TURON, KGHM Polska Miedź, a także Amazon Fulfillment czy Kraft Heinz. Juror w konkursie Złote Spinacze (2018 i 2019).
T: 512962913 M: aknowska@komunikacjaplus.pl
Prelegent
Michał Matusiewicz
CLIENT SERVICE LEADER
Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej oraz zewnętrznej. Prowadził również działania z zakresu zarządzania sytuacjami kryzysowymi, komunikacji zmiany oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Doradzał czołowym firmom z wielu branż: budowlanej i nieruchomości (Skanska, Budimex Nieruchomości), finansowej i ubezpieczeniowej (BZ WBK, Citi Handlowy, Warta, Kruk SA), FMCG (P&G, Unilever), usług dla biznesu (Accenture Operations).
T: 607211655 M: mmatusiewicz@komunikacjaplus.pl
Prelegent
Agata Potarzycka-Szczerba
Head of Strategy and Development
Od początku wspierała klientów jako konsultant agencji, specjalizując się w strategicznym planowaniu projektów komunikacyjnych. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, kryzysowym, wewnętrznym, public affairs oraz CSR. Doświadczenie w tych obszarach zdobywała współpracując z klientami z sektorów energetycznego, wydobywczego i FMCG, w tym m.in. Kraft Heinz, Amazon, KGHM, PGNiG, Tauron oraz Kogeneracja. Za projekt realizowany z ostatnim z wymienionych zdobyła dwa Złote Spinacze. W GK+ niemal od samego początku jej istnienia – rozpoczynała od pracy w K+PR, a przez dwa lata rozwijała usługi badawcze grupy w ramach Insight Lab. Aktualnie swoje doświadczenie analityczne i PR wykorzystuje tworząc złożone strategie komunikacyjne dla klientów agencji.
T: 518806027 M: apotarzycka@komunikacjaplus.plChcesz dostawać informacje na bieżąco?
Bądźmy w kontakcie!
Zapisz się do naszego newslettera i pobierz wszystkie materiały z tego wydarzenia
Kontakt
Skontaktuj się z nami
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!