Dziękujemy za zapis do newslettera
Jak Zetki, Millenialsi i Boomerzy kupują kosmetyki? Premiera raportu Beauty Insight Box
Beauty Insight Box to raport przedstawiający zwyczaje konsumenckie Polaków, zweryfikowane pod koniec 2022 roku, który postawił przed branżą zupełnie nowe wyzwania. Pierwsze, związane z inwazją Rosji na Ukrainę, wpływa przede wszystkim na strukturę polskiego eksportu. Drugie, bezpośrednio warunkujące decyzje zakupowe Polaków, jest regres gospodarczy i rosnąca inflacja. Jak w tej sytuacji poszczególne pokolenia poruszają się na rynku kosmetyków?
Agencja badawcza Insight Lab w oparciu o dodane dostarczone przez Instytut Badań Pollster, wzięła na warsztat preferencje zakupowe Polaków w sektorze kosmetyków i przełożyła je na charakterystykę pokoleń. Tak powstał Raport Beauty Insight Box, z którego kluczowe wnioski poznacie na webinarze.
Podczas webinaru autorzy raportu – Ewa Eron i Przemysław Huk, opowiedzą czym różnią się preferencje zakupowe Polaków, zaczynając od pokolenia Baby Boomers po Generację „Z”.
W trakcie spotkania dowiesz się m.in.:
- Czy kupujemy kosmetyki tak samo jak nasi rodzicie?
- Kiedy zaczynamy kupować krem do twarzy, a kiedy przestajemy malować paznokcie?
- Dlaczego Zetki są wyjątkowe pod względem swoich decyzji zakupowych?
- Co do zakupu kosmetyków najbardziej motywuje Millenialsów?
- Które pokolenia najchętniej sięgają po produkty naturalne lub wegańskie?
- Jakie cechy kosmetyków cenią Baby Boomers?
- Ile wydają na kosmetyki z segmentu beauty przedstawiciele pokolenia X?
Uwaga! Zapis na wydarzenie gwarantuje 10% rabatu na zakup raportu Beauty Insight Box.

Prelegent
Ewa Eron
Operations Director
Z branżą badawczą związana od 2007 roku. Chief Operating Officer spółki Insight Lab, agencji badawczej łączącej badania i consulting, dostarczającej praktyczne rozwiązania dla biznesu. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji pracowników oraz badaniach wizerunkowych i produktowych. Jej głównym zainteresowaniem zawodowym są badania pracowników, w szczególności tych z sektora SSC. Współpracowała z największymi firmami w Polsce, m.in. z sektora FMCG, usług finansowych, telekomunikacji, realizowała badania dla sieci handlowych, branży utilities oraz wydawnictw prasowych i książkowych.
T: 601944588 M: eeron@insightlab.pl
Prelegent
Przemysław Huk
Research Manager
Z branżą badawczą związany od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i segmentacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie we współpracy z firmami z rynku FMCG, IT, utilities, telekomunikacyjnego czy kulturalnego. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek. Współpracował m.in. z Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Żabka, Jysk, Canon, Disney, Pyszne.pl. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii.
T: 48665147005 M: phuk@insightlab.plChcesz dostawać informacje na bieżąco?
Bądźmy w kontakcie!
Zapisz się do naszego newslettera i pobierz wszystkie materiały z tego wydarzenia
Kontakt
Skontaktuj się z nami
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!