Dziękujemy za zapis do newslettera

Termin: 23 lutego 2023 Godzina: 11:00

Jak Zetki, Millenialsi i Boomerzy kupują kosmetyki? Premiera raportu Beauty Insight Box

Beauty Insight Box to raport przedstawiający zwyczaje konsumenckie Polaków, zweryfikowane pod koniec 2022 roku, który postawił przed branżą zupełnie nowe wyzwania. Pierwsze, związane z inwazją Rosji na Ukrainę, wpływa przede wszystkim na strukturę polskiego eksportu. Drugie, bezpośrednio warunkujące decyzje zakupowe Polaków, jest regres gospodarczy i rosnąca inflacja. Jak w tej sytuacji poszczególne pokolenia poruszają się na rynku kosmetyków?

Agencja badawcza Insight Lab w oparciu o dodane dostarczone przez Instytut Badań Pollster, wzięła na warsztat preferencje zakupowe Polaków w sektorze kosmetyków i przełożyła je na charakterystykę pokoleń. Tak powstał Raport Beauty Insight Box, z którego kluczowe wnioski poznacie na webinarze.

Podczas webinaru autorzy raportu – Ewa Eron i Przemysław Huk, opowiedzą czym różnią się preferencje zakupowe Polaków, zaczynając od pokolenia Baby Boomers po Generację „Z”.

W trakcie spotkania dowiesz się m.in.:

  • Czy kupujemy kosmetyki tak samo jak nasi rodzicie?
  • Kiedy zaczynamy kupować krem do twarzy, a kiedy przestajemy malować paznokcie?
  • Dlaczego Zetki są wyjątkowe pod względem swoich decyzji zakupowych?
  • Co do zakupu kosmetyków najbardziej motywuje Millenialsów?
  • Które pokolenia najchętniej sięgają po produkty naturalne lub wegańskie?
  • Jakie cechy kosmetyków cenią Baby Boomers?
  • Ile wydają na kosmetyki z segmentu beauty przedstawiciele pokolenia X?

Uwaga! Zapis na wydarzenie gwarantuje 10% rabatu na zakup raportu Beauty Insight Box.

Prelegent

Ewa Eron

Operations Director

Z branżą badawczą związana od 2007 roku. Chief Operating Officer spółki Insight Lab, agencji badawczej łączącej badania i consulting, dostarczającej praktyczne rozwiązania dla biznesu. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji pracowników oraz badaniach wizerunkowych i produktowych. Jej głównym zainteresowaniem zawodowym są badania pracowników, w szczególności tych z sektora SSC. Współpracowała z największymi firmami w Polsce, m.in. z sektora FMCG, usług finansowych, telekomunikacji, realizowała badania dla sieci handlowych, branży utilities oraz wydawnictw prasowych i książkowych.

T: 601944588 M: eeron@insightlab.pl

Prelegent

Przemysław Huk

Research Manager

Z branżą badawczą związany od 2011 roku. Specjalizuje się w badaniach marki oraz badaniach konsumenckich i segmentacyjnych. Posiada szerokie doświadczenie we współpracy z firmami z rynku FMCG, IT, utilities, telekomunikacyjnego czy kulturalnego. Na co dzień badacz wykorzystujący zaawansowane analizy do profilowania klientów, wspomagający strategię i komunikację marek. Współpracował m.in. z Kaufland, Rossmann, Selgros, Carrefour, Jeronimo Martins, Żabka, Jysk, Canon, Disney, Pyszne.pl. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii.

T: 48665147005 M: phuk@insightlab.pl

Chcesz dostawać informacje na bieżąco?

Bądźmy w kontakcie!

Zapisz się do naszego newslettera i pobierz wszystkie materiały z tego wydarzenia

* pola wymagane

Zaufali nam

Santander logo
amica logo
skanska logo
jeronimo martins logo
PGNIG logo
Trefl logo
Canon logo
PKP logo
pyszne.pl logo
Przewozy Regionalne logo
 logo
 logo
 logo
Nielsen logo
Griffin logo
Echo logo
KGHM logo
Nokia logo
Polimex mostostal logo
Tauron logo
Energa logo
Kogeneracja SA logo
Ideal Bank logo
ZOO logo
BD logo
EDF logo
Koleje Dolnośląskie logo
Tauron  logo
Business link logo
3M logo
GLS logo
KOMPANIA PIWOWARSKA logo
TARCZYŃSKI logo
TOTALIZATOR SPORTOWY logo
gaz systen logo
polski cukier logo
 logo
kghm logo
pge logo
enea logo
unibail logo
suzuki logo
suez logo
snow logo
polska siatkówka logo
Wrocław logo
pmr logo
 logo
idea getin logo
gpw logo
somfy logo
gfk logo
kraft heinz logo
tauron logo
hyper poland logo
goldenmark logo
t mobile logo
konica minolta logo
 logo
 logo
shl logo
echo logo
ciech logo
Grupa  Azoty logo
Stadion Energa logo
PGNiG Super Liga logo
PKO Bank Polski Ekstraklasa logo
Stadion Śląski logo
PKOL logo
PZKosz logo
PZHL logo
PZM logo
MKS Zakłębie Lubin logo
Legia logo
WKS logo
Astoria logo
KS logo
ZAKSA logo
BKS Lechia logo
Runmageddon logo
Energa Basket Liga logo
arena gliwice logo
Wisła Kraków logo
Stadion Wrocław logo
Aqua Zdrój logo
Skra logo
G2A Arena logo
Ergo Arena logo
SEC logo
PGE logo
the world games logo
Azoty Arena logo
langteam logo
Euro 2016 logo
FIV3 logo
FEN logo
Stadion miejski logo
FIV3 logo
polska liga esportowa logo
Radmot logo
Universal Investment logo
GXO logo
ultimo logo

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!