Dziękujemy za zapis do newslettera
Eventy w nowej rzeczywistości: jak, dla kogo i po co?
W związku z poluzowaniem obostrzeń w zakresie organizacji imprez, ponownie można planować spotkania dla pracowników. Czy eventy employer oraz internal brandingowe są w rzeczywistości COVID-19 jeszcze potrzebne? Podczas naszego webinaru będziemy chcieli udowodnić, że jak najbardziej ponieważ ludzie – tak po prostu – za nimi tęsknią!
Dołącz do nas już w najbliższy wtorek i dowiedz się, jak bezpiecznie i zgodnie z prawem przeprowadzić wydarzenie. Na webinarze przedstawimy najlepsze praktyki eventowca, które zagwarantują zwiększenie zaangażowania pracowników oraz realnie wpłyną na poprawienie relacji w zespołach.
Swoim doświadczeniem podzielą się eksperci K+ oraz ekspertki: Paula Matuszak, kierownik zespołu produkcji wydarzeń Hali Stulecia i Paulina Szewczyk, koordynator do spraw promocji i organizacji wydarzeń w Starym Klasztorze.
Podczas webinaru, nasi eksperci odpowiedzą m.in. na pytania:
- Jak przygotować firmę do organizacji eventu dla pracowników?
- Jakich zasad należy przestrzegać, aby spełnić zalecenia epidemiologów?
- Jakie są najskuteczniejsze sposoby zwiększania zaangażowania pracowników za pomocą wydarzeń?
***
Nie udało Ci się dołączyć do webinaru?
Nic straconego! Poniżej możesz pobrać materiał przygotowany przez naszych ekspertów. Po prostu kliknij w poniższy link! 🙂

Prelegent
Jakub Korta
Event Manager
Promotor, manager, animator kultury – pracuje z pasji. Dzięki długoletniemu doświadczeniu potrafi samodzielnie realizować cele, jak i działać w grupie. Czuje się jak ryba w wodzie w trakcie realizacji, dzięki czemu w 2013 roku otrzymał nagrodę za najlepszą imprezę elektroniczną w Polsce wg prestiżowego magazynu Muno. Tworzył eventy między innymi dla takich marek jak Google, HBO, Credit Agricole, czy Amazon. Blisko związany z muzyką, pracował w jednym z większych w Polsce klubów koncertowych – Stary Klasztor. W czasie wolnym profesjonalny dj. Główny organizator topowego festiwalu muzycznego w Polsce – Las festiwalu.
T: M: jkorta@komunikacjaplus.pl
Prelegent
Krystian Cieślak
Event Specialist
Każde wydarzenie to nowe wyzwanie i możliwości. W branży eventowej od 2010 roku. Wspierał wydarzenia takie jak Wromantic Festiwal, koncert Davida Gilmour’a czy Monster Jam. Następnie zajął stanowisko event managera i współpracował z największymi firmami tj. VOLVO, KGHM, NESTLE Purina, IDEA GETIN LEASING, ZALANDO, PANATTONI czy LS Cable. Organizował otwarcia fabryk, wmurowania kamienia węgielnego, zawieszenia wiechy, gale, jubileusze, a także pikniki dla nawet kilku tysięcy pracowników.
T: M: kcieslak@komunikacjaplus.plChcesz dostawać informacje na bieżąco?
Bądźmy w kontakcie!
Zapisz się do naszego newslettera i pobierz wszystkie materiały z tego wydarzenia
Kontakt
Skontaktuj się z nami
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!