
KOMPETENCJE
SPONSORING
Specjalizujemy się w badaniach, analizie i doradztwie w zakresie sponsoringu oraz marketingu sportu i kultury.
Badania efektywności sponsoringu
- raporty z realizacji świadczeń umownych względem sponsorów i partnerów
Wycena świadczeń sponsoringowych i prognozy efektywności
- określenie marketingowej i rynkowej wartości pakietów sponsoringowych, analiza ofert, rekomendacje w zakresie realizacji bądź odrzucenia projektu
Analizy rynkowe i doradztwo
- raporty z działań konkurencji, trendów rynkowych oraz doradztwo w zakresie interpretacji wyników prowadzonych badań oraz dobrych praktyk rynkowych
Badania ilościowe
- badania ankietowe (głównie CATI/CAWI) w zakresie związanym ze sportem i sponsoringiem, w tym badania świadomości sponsoringu, badania profilu kibica, zachowań konsumenckich, badania marki klubu sportowego
Kontakt
Skontaktuj się z nami
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!