obrazek dla: SPONSORING

KOMPETENCJE

SPONSORING

Specjalizujemy się w badaniach, analizie i doradztwie w zakresie sponsoringu oraz marketingu sportu i kultury.

Badania efektywności sponsoringu

  • raporty z realizacji świadczeń umownych względem sponsorów i partnerów

Wycena świadczeń sponsoringowych i prognozy efektywności

  • określenie marketingowej i rynkowej wartości pakietów sponsoringowych, analiza ofert, rekomendacje w zakresie realizacji bądź odrzucenia projektu

Analizy rynkowe i doradztwo

  • raporty z działań konkurencji, trendów rynkowych oraz doradztwo w zakresie interpretacji wyników prowadzonych badań oraz dobrych praktyk rynkowych

Badania ilościowe

  • badania ankietowe (głównie CATI/CAWI) w zakresie związanym ze sportem i sponsoringiem, w tym badania świadomości sponsoringu, badania profilu kibica, zachowań konsumenckich, badania marki klubu sportowego

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!