Wzmocnienia w dziale Retail PR agencji Komunikacja Plus PR

Komunikacja Plus PR rozwija kompetencje Retail PR. Działem zarządza Agata Piekarz-Urbaś przy wsparciu Agaty Berndt-Wazelin, pełniącej od września rolę Senior Advisora (wcześniej PR Manager) oraz Martyny Rozesłaniec, która awansowała na stanowisko PR Managera. Piekarz-Urbaś, Berndt-Wazelin i Rozesłaniec planują i prowadzą kompleksowe projekty z zakresu PR dla klientów z branży retail.

7 listopada 2022

Wzmocnienia w dziale Retail PR agencji Komunikacja Plus PR

Spółka Komunikacja Plus PR doradza przeszło 70 klientom, w tym największym graczom z sektora retail. W portfolio K+PR znajdują się cztery centra handlowych zarządzane przez Unibail-Rodamco-Westfield: Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Galerii Wileńskiej i Wroclavii. K+PR realizuje także działania komunikacyjne dla największych marek e-commerce oraz stowarzyszenia branżowego – Polskiej Rady Centrów Handlowych. Co warte podkreślenia, agencja została nominowana w tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards w kategorii Agencja Marketingowa / Eventowa / PR Roku.

Komunikacja Plus wprowadziła nową jakość na rynku agencji PR w Polsce. W K+PR stawiamy na kompletną, zintegrowaną ofertę oraz mocno wyspecjalizowany portfel usług, bazując na najlepszych międzynarodowych standardach i jednocześnie indywidualnym podejściu do budowania kultury organizacyjnej. Retail PR jest jedną z wiodących kompetencji w dziale komunikacji korporacyjnej, o strategicznym znaczeniu dla rozwoju spółki. Cieszę się, że nasz zespół Retail stale się rozwija przyciągając najlepszych ekspertów na rynku – mówi Anna Simon, Managing Director, Komunikacja Plus PR.

Za rozwój kompetencji retail w K+PR odpowiada Agata Piekarz-Urbaś, która jest również rzecznikiem prasowym największego centrum handlowego w Polsce – warszawskiej Westfield Arkadia. Piekarz-Urbaś ma blisko 10-letnie doświadczenie w realizacji projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu kryzysowym, a także CSR. Od początku kariery koordynowała i realizowała działania komunikacyjne dla klientów z branży retail. Współpracowała z takimi markami jak m.in. Amazon, Unibail-Rodamco-Westfield, Intermarché, Bricomarché, Deloitte, Shell (w tym Shell Retail), Euronet, British American Tobacco czy 3M Poland. Wspierała także klientów z branży finansowej oraz działających w obszarze przemysłu i healthcare. Piekarz-Urbaś przed dołączeniem do agencji Komunikacja Plus PR, pracowała m.in. w Hill+Knowlton Strategies, Havas PR Warsaw, a także Clear Communication Group. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Uniwersytetu w Konstancji w Niemczech, gdzie przez rok studiowała w ramach programu Erasmus.

Agata Berndt-Wazelin posiada ponad 15 lat doświadczenia w pracy w mediach i branży PR. Z agencją Komunikacja Plus PR związana od 2021 roku. Odpowiada za strategię komunikacji i wizerunek Westfield Mokotów (dawniej Galerii Mokotów), pełniąc jednocześnie funkcję rzecznika prasowego tego centrum handlowego. Jest również odpowiedzialna za współpracę z Zalando w obszarze komunikacji korporacyjnej. Specjalizuje się w kreowaniu wizerunku marek oraz PR korporacyjnym. Posiada doświadczenie w obszarze CSR, media relations oraz strategii komunikacji kryzysowej. Przez blisko 6 lat pracowała jako PR Manager w Nałęczów Zdrój S.A. gdzie była odpowiedzialna za wizerunek marek Cisowianka i Cisowianka Perlage, wszystkie działania PR, a także komunikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy. W ramach działań wizerunkowych i promocyjnych prowadziła projekty sponsorskie związane z modą (pokazy najpopularniejszych polskich projektantów), sportem (np. Tour de Pologne), CSR (np. Unicef) i kulturą (np. Teatr Wielki – Opera Narodowa). Zanim przeszła do branży PR współpracowała, między innymi, z TVP (Redakcja Sportowa, Kawa czy Herbata) i TVN (Dzień Dobry TVN).

Martyna Rozesłaniec z branżą PR związana jest od 2015 roku. W agencji Komunikacja Plus PR jest odpowiedzialna za strategię public relations Galerii Wileńskiej, w której też pełni funkcję rzecznika prasowego. Wcześniej pracowała w Polskiej Organizacji Turystycznej, gdzie odpowiadała za pracę biura prasowego, organizację projektów specjalnych, takich jak konkurs Turystyczny Dziennikarz Roku, a także realizację kampanii marketingowych i współpracę z organizacjami pożytku publicznego. Specjalizuje się w PR korporacyjnym i realizacji projektów CSR. Zanim zaczęła pracę w agencji zajmowała się organizacją eventów i konferencji. Związana z Fundacją Polska Innowacyjna, gdzie realizowała projekty z obszaru PR i marketingu, m.in. 4.Kongres innoSHARE. Redaktor naczelna magazynu „Sezon na Zdrowie”. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach filologia polska i japonistyka. Ukończyła studia podyplomowe z Public Relations w Szkole Głównej Handlowej.

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!