„Wiele dróg, jeden cel” ze statuetką DEMES!

Kampania Polskiego Komitetu Olimpijskiego – „Wiele dróg, jeden cel” została wyróżniona w konkursie Nagród Biznesu Sportowego zdobywając główną nagrodę podczas tegorocznej konferencji SPORTBIZ. Za realizacje działań odpowiadały dwie spółki należące do Grupy Komunikacja+: Follow Vision oraz Sponsoring Insight.

1 października 2020

„Wiele dróg, jeden cel” ze statuetką DEMES!

W 2019 roku Polski Komitet Olimpijski obchodził jubileusz 100 lat istnienia ruchu olimpijskiego w Polsce. W związku z tym przeprowadzono szereg działań, w tym m.in. kampanię marketingową promującą olimpizm w Polsce – „Wiele dróg, jeden cel”.

Jednym z głównych założeń projektu była promocja wartości olimpijskich, która realizowana była za pośrednictwem kampanii reklamowej przeprowadzonej m.in. w prasie, internecie, na nośnikach outdoor, poprzez dedykowane wydarzenia w przestrzeni publicznej oraz w Centrum Olimpijskim w Warszawie.

Istotnym elementem działań komunikacyjnych była również wystawa dotycząca ruchu olimpijskiego w Polsce, przedstawiająca kluczowe wydarzenia 100-lecia, która była prezentowana w Warszawie (siedziba Polskiego Komitetu Olimpijskiego) oraz Krakowie (miasto, w którym ruch olimpijski w Polsce została zainicjowany).

Kampania została wyróżniona w tegorocznej edycji konkursu „Nagrody Biznesu Sportowego Statuetki DEMES”, promującego osoby i instytucje, które poprzez swoją działalność mają bezpośredni wkład w rozwój polskiego sportu.

Za realizacje działań w zakresie konceptu wizualnego odpowiadały dwie firmy należące do Grupy Komunikacja+: agencja interaktywna Follow Vision oraz agencja badawcza specjalizująca się w zakresie sponsoringu sportu i kultury Sponsoring Insight.

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!