Najczęstsze pułapki, w które wpadają marki podczas zarządzania kryzysem

Każdy praktyk i pasjonat PR-u wie, że ile marek, tyle możliwości potencjalnych kryzysów. Jak ustrzec się błędów, kiedy o naszym brandzie mówi się źle, a nami kierują głównie emocje? Przede wszystkim warto unikać najczęstszych pułapek, w które z łatwością wpadamy w walce o dobry wizerunek marki.

Aneta Sierocińska

15 czerwca 2020

Najczęstsze pułapki, w które wpadają marki podczas zarządzania kryzysem

Każdy praktyk i pasjonat PR-u wie, że ile marek, tyle możliwości potencjalnych kryzysów. Jak ustrzec się błędów, kiedy o naszym brandzie mówi się źle, a nami kierują głównie emocje? Przede wszystkim warto unikać najczęstszych pułapek, w które z łatwością wpadamy w walce o dobry wizerunek marki.

Zachęcamy z zapoznaniem się z treścią artykułu Tomasza Alberskiego, Managing Partnera w Grupie Komunikacja+ dla magazynu PR Manager.

Przeczytaj artykuł

Aneta Sierocińska

SENIOR PR & COMMUNITY CONSULTANT

Z zawodu PRowiec, z zamiłowania - również. Z branżą PR związana od 2013 r. Specjalizuje się w komunikacji zintegrowanej, którą na co dzień realizuję przy współpracy z klientami korporacyjnymi. Realizowała działania dla klientów z sektora FMCG, transportowego czy e-commerce. W ramach obsługi Amazon wspierała działania z zakresu media relations i event marketingu. Ma na koncie także projekty CSR dla Nestlé i Maspex. Karierę rozpoczęła od pracy w mediach – pisała m.in. dla portalu Lotniczapolska.pl i tygodnika Gazeta Finansowa. Prywatnie: zakochana w Warszawie pasjonatka muzyki.

T: 722248806 M: asierocinska@komunikacjaplus.pl

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!