Komunikacja+PR rozszerza współpracę z GfK

Firma GfK, jeden z globalnych liderów w branży badawczej, powierzyła K+PR kolejne działania komunikacyjne. Tym razem agencja wesprze w zakresie public relations dział GfK Digital. Ko-munikacja+PR odpowiadać będzie m.in. za relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie w mediach tradycyjnych i w mediach społecznościowych oraz wsparcie w zakresie event marketingu.

25 listopada 2021

Komunikacja+PR rozszerza współpracę z GfK

Komunikacja+PR, agencja wchodząca w skład Grupy Komunikacja Plus, współpracuje z GfK od 2019 roku. Do tej pory agencja odpowiadała za działania komunikacyjne dla zespołu Panelu Gospodarstw Domowych GfK. Teraz zajmie się także działaniami na rzecz działu Digital, który specjalizuje się w badaniu sprzedaży w sektorach non-FMCG oraz dostarczaniu na rynek nowoczesnych narzędzi badawczych i analitycznych.

„W GfK poszukujemy nie tylko zaawansowanych technologii badawczych, ale także nowych pomysłów na komunikację naszej marki. Wśród niedawno wdrożonych inicjatyw jest Program Ambasadorów GfK, który prowadzimy w mediach społecznościowych. We współpracy z Komunikacją+PR opracowaliśmy i wdrażamy strategię realizowaną przede wszystkim przy udziale profili ekspertów GfK na LinkedIn. Dzięki regularnej i szytej na miarę komunikacji, szerzej i jeszcze szybciej niż dotychczas docieramy do kluczowych interesariuszy. Całość wspierają działania w obszarze media relations, gdzie naszą obecność koncentrujemy wokół największych mediów handlowych i biznesowych” – mówi Aleksandra Pabin, Marketing and Communications Manager PL/CEE w GfK.

„Przez ostatnie miesiące, wspólnie z Panelem GfK osiągnęliśmy świetne wyniki w zakresie obecności w mediach. W bardzo wymagającym okresie pandemii udało nam się znacząco zwiększyć widoczność marki w kluczowych tytułach biznesowych oraz wzmocnić pozycjonowanie eksperckie. Świadczy o tym m.in. liczba ponad 20 speakerów GfK, którzy pojawili się w mediach w 2020 roku oraz dotarcie wraz z naszym klientem do rozgłośni radiowych” – mówi Damian Furmańczyk, Senior PR Consultant, Komunikacja+PR.

Po stronie agencji za koordynację prac dla GfK Digital Polska odpowiada Damian Furmańczyk, Senior PR Consultant oraz Marta Kąsiel, PR Consultant, która dołączyła do K+PR w czerwcu 2021 br. Z branżą PR związana jest od ponad 4 lat. Pracowała dla największych marek branży handlowej (IKEA, Grupa Muszkieterów, Intermarché, Bricomarché, Ingka Centres, Wola Park), budowlanej (PlanRadar, Business Link, Złota 44), oraz biznesowej. Nadzór nad pracami zespołu sprawuje Anna Simon, Managing Director w Komunikacji+PR.

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!