Komunikacja Plus nowym członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

29 listopada 2022

Komunikacja Plus nowym członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Grupę Komunikacja Plus tworzy osiem wyspecjalizowanych spółek, których działalność koncentruje się na kilku obszarach kompetencyjnych obejmujących digital marketing, e-commerce, zakup mediów, design i development, event marketing, public relations, employer branding, badania i analizy, marketing sportowy oraz sponsoring sportu. Taka struktura pozwala na prowadzenie kompleksowych, zintegrowanych projektów dla klientów i jednocześnie umożliwia budowanie indywidualnej pozycji każdej ze spółek. Do jej najważniejszych klientów należą m.in. Kraft Heinz, Amazon, Skanska, 3M, Elektrolux, Canon, Somfy, Otis, Polska Rada Centrów Handlowych, Trefl, Inglot, Selena FM, KGHM czy Grupa Tauron.

W Grupie Komunikacja Plus od dziesięciu lat obserwujemy, jak w marketingu coraz mocniej przenika się komunikacja i technologia. Niezmiennie kluczową rolę odgrywa tu podejście strategiczne do zadań. Najbliższe miesiące i lata zweryfikują wartość marketingu i komunikacji. Trudno na razie przewidzieć, jakie zmiany zajdą w tych szczególnie wymagających warunkach rynkowych. Według nas bardzo na znaczeniu zyskają organizacje wyznaczające standardy branżowe i edukujące rynek. Dlatego cieszy nas, że właśnie teraz dołączamy do grona członków SAR. Pomoże nam to lepiej zrozumieć zachodzące zmiany i skuteczniej odpowiadać na nadchodzące wyzwania. W ramach Stowarzyszenia będziemy również chcieli włączyć się do dialogu na temat kierunku rozwoju komunikacji marketingowej w Polsce. – powiedział Tomasz Alberski, Managing Partner Grupa Komunikacja Plus.

***
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Obecnie to jest 125 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne. SAR tworzy platformy wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku, m.in. organizując konferencje, programy edukacyjne, a także prowadząc i wspierając badania branżowe. SAR opracowuje, systematyzuje i popularyzuje standardy przetargowe oraz dobre praktyki biznesowe. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy komunikacyjne konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award oraz KTR. SAR promuje środowiska reklamowe w Polsce, a wraz z Konfederacją Lewiatan prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Od 1999 r. SAR należy do European Association of Communications Agencies (EACA) i jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!