Insight Lab przeprowadzi badanie dla marki Brubeck

Insight Lab nawiązało współpracę z producentem profesjonalnej odzieży termoaktywnej, marką Brubeck. Spółka badawcza z Grupy Komunikacja+ przeprowadzi badania z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Brand Awareness.

25 września 2020

Insight Lab przeprowadzi badanie dla marki Brubeck

Brubeck projektuje i produkuje odzież termoaktywną. W skład asortymentu wchodzi odzież sportowa, outdoorowa oraz bawełniana i wełniana bielizna bezszwowa. Ideą marki jest zapewnienie termoregulacji organizmu oraz skuteczna ochrona ciała przed niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi.

Badanie realizowane zostanie przy pomocy autorskiego rozwiązania Brand Awareness. Narzędzie pozwala na zebranie wiedzy o podstawowych atrybutach marki, które wspomagają jej budowę i funkcjonowanie: znajomość, wizerunek, otoczenie, drivery i bariery zakupowe, satysfakcja, lojalność czy ocena działań marketingowych. Badanie pomoże firmie Brubeck w uzyskaniu zintegrowanej wiedzy o marce oraz przestrzeni rynkowej, w której funkcjonuje.

W projekcie wezmą udział użytkownicy odzieży termoaktywnej, co pozwoli na uzyskanie wiedzy o zwyczajach zakupowych i preferencjach tej specyficznej grupy.  Stworzone przez spółkę badawczą rekomendacje pomogą firmie w dalszych działaniach marketingowych.

Realizując badania opinii wykorzystujemy najnowocześniejsze narzędzia badawcze, bo tak jak i marka Brubeck, stawiamy na najwyższą jakość. Dlatego cieszymy się, że to właśnie nam powierzono to zadanie. Jesteśmy przekonani, że badanie pomoże firmie Brubeck w ocenie efektywności prowadzonych przez markę działań oraz pozwoli w stworzeniu efektywnej strategii marketingowej – mówi Ewa Eron-Gorzała, COO Insigh Lab, spółki badawczej wchodzącej w skład GK+.

 

Fot. www.brubeck.pl

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!