Grupa Komunikacja+ partnerem merytorycznym ABSL

Grupa Komunikacja+ została partnerem merytorycznym Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) w obszarze zarządzania komunikacją korporacyjną oraz employer brandingu. GK+ wesprze tym samym ponad 200 firm zrzeszonych w ABSL, organizacji reprezentującej branżę nowoczesnych usług biznesowych. Dotychczasowa współpraca pomiędzy tymi podmiotami została rozszerzona.

Aneta Sierocińska

22 lipca 2020

Grupa Komunikacja+ partnerem merytorycznym ABSL

Grupa Komunikacja+ będzie doradzać ABSL i wspierać działania sektora nowoczesnych usług biznesowych jako partner merytoryczny. Współpraca jest odpowiedzią na potrzeby firm członkowskich z obszaru m.in. komunikacji kryzysowej i wewnętrznej, a także employer brandingu i employee advocacy. Przyczyni się tym samym do promocji dobrych praktyk wśród ponad 200 kluczowych firm z sektora usług wspólnych, outsourcingu procesów biznesowych i IT oraz centrów badawczo-rozwojowych, mających swoją reprezentację w Polsce.

Partnerstwo jest kolejnym etapem współpracy pomiędzy oboma podmiotami. W ubiegłym roku Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych wspierała należąca do GK+ agencja public relations Komunikacja+PR. Niedawno współpraca została rozszerzona o wsparcie wszystkich ośmiu spółek GK+, co oznacza, że ABSL może liczyć na kompetencje zespołów specjalizujących się m.in. w digital marketingu, badaniach i analizach, projektowaniu graficznym, doradztwie strategicznym czy zakupie mediów.

– Poprzez współpracę z ABSL chcemy wspierać jeden z najważniejszych sektorów polskiej gospodarki w szczególnie istotnym momencie. Wchodzimy w erę postcovidową, czasy niepewności, zmuszające firmy do reorganizacji procedur, projektowania nowych rozwiązań, przygotowania kadry zarządzającej. Szybka reakcja na nowe warunki biznesowe i skuteczna wymiana wiedzy są tym bardziej niezbędne w takich obszarach jak zarządzanie zmianą, wzmacnianie zaangażowania zespołów, wprowadzanie nowych modeli rekrutacyjnych czy dotarcie do talentów z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi digital. Wierzę, że zintegrowane usługi i unikatowy know-how GK+ będą katalizatorami dalszego rozwoju poszczególnych firm i całego sektora – mówi Tomasz Alberski, Managing Partner Grupy Komunikacja+.

ABSL to organizacja zrzeszająca ponad 200 firm z sektora usług wspólnych, wyznaczająca standardy i kierunki rozwoju branży oraz tworząca platformę współpracy wewnątrzsektorowej. Każdego roku organizuje około 100 wydarzeń branżowych i regularnych spotkań profesjonalistów w postaci konferencji, grup tematycznych ABSL, Chapterów ABSL i Klubów ABSL. Publikuje również coroczny raport nt. kondycji branży oraz szereg innych specjalistycznych publikacji.

– Reprezentujemy jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w Polskiej gospodarce, dlate-go też potrzebujemy nowoczesnych i odpowiadających na nasze potrzeby rozwiązań. Ważnym elementem jest w tym przypadku płynne poruszanie się w świecie „digital”, mając również na uwadze nową post-covidową rzeczywistość, a GK+ posiada odpowiednie zasoby oraz doświad-czenie, aby nas w tym wesprzeć. Jestem przekonany, że merytoryczna współpraca z GK+ po-zwoli nam jeszcze lepiej docierać do interesariuszy, wzmacniać wizerunek i edukować na te-mat specyfiki naszego sektora,
a także wskazywać kierunki rozwoju i nowe sposoby realizacji celów biznesowych członków ABSL.” – powiedział Paweł Panczyj, Strategy & Business Development Director ABSL.

W ramach dotychczasowej współpracy przeprowadzono m.in. kampanię #Workingtogether, wewnątrzsektorową inicjatywę wspierającą różnorodność w miejscu pracy oraz szereg webinarów i warsztatów z kadrą zarządzającą organizacji tworzących ABSL. Teraz Grupa Komunikacja+ podzieli się z członkami ABSL najlepszymi praktykami i specjalistycznymi analizami, dostarczy usługi konsultingowe i zapewni wsparcie eksperckie.

Grupa Komunikacja+ specjalizuje się w zintegrowanym doradztwie marketingowym. Zespół ponad 100 konsultantów zapewnia wsparcie m.in. w PR, EB, digitalu, social mediach, marketingu rekrutacyjnym, badaniach czy kreacji graficznej. W portfolio GK+ znalazły się największe spółki i instytucje w kraju, m.in. Amazon, 3M, Electrolux, Skanska czy PGNiG.

Aneta Sierocińska

SENIOR PR & COMMUNITY CONSULTANT

Z zawodu PRowiec, z zamiłowania - również. Z branżą PR związana od 2013 r. Specjalizuje się w komunikacji zintegrowanej, którą na co dzień realizuję przy współpracy z klientami korporacyjnymi. Realizowała działania dla klientów z sektora FMCG, transportowego czy e-commerce. W ramach obsługi Amazon wspierała działania z zakresu media relations i event marketingu. Ma na koncie także projekty CSR dla Nestlé i Maspex. Karierę rozpoczęła od pracy w mediach – pisała m.in. dla portalu Lotniczapolska.pl i tygodnika Gazeta Finansowa. Prywatnie: zakochana w Warszawie pasjonatka muzyki.

T: 722248806 M: asierocinska@komunikacjaplus.pl

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!