Aneta Sierocińska
29 kwietnia 2020
Agencje reklamowe i PR przekonały się do pracy zdalnej
Tomasz Alberski, managing partner Grupy Komunikacja+, jest przekonany, że po zakończeniu pandemii nie będzie powrotu do zasad pracy sprzed izolacji. – Już teraz wiemy, że powrót do biura po okresie epidemii będzie dla nas bardzo intensywny i wymagający. Wnikliwie obserwujemy rynek, dlatego w czasie ostatnich kilku tygodni mocno zintensyfikowaliśmy działania new business oraz stworzyliśmy nowe produkty i oferty komunikacyjne. Przede wszystkim widzimy potrzeby firm z zakresu komunikacji wspierającej zmiany wewnątrz organizacji. To wszystko przekłada się na nowe projekty oraz planowanie pracy zespołów. Po epidemii możemy mieć więcej pracy niż wcześniej, jednak o różniącym się zakresie. Co więcej, charakter współpracy może być zupełnie inny, a nowe realia – mogą okazać się bardzo wymagające – podkreśla Tomasz Alberski.
Czytaj więcej na stronie: wirtualnemedia.pl

Aneta Sierocińska
SENIOR PR & COMMUNITY CONSULTANT
Z zawodu PRowiec, z zamiłowania - również. Z branżą PR związana od 2013 r. Specjalizuje się w komunikacji zintegrowanej, którą na co dzień realizuję przy współpracy z klientami korporacyjnymi. Realizowała działania dla klientów z sektora FMCG, transportowego czy e-commerce. W ramach obsługi Amazon wspierała działania z zakresu media relations i event marketingu. Ma na koncie także projekty CSR dla Nestlé i Maspex. Karierę rozpoczęła od pracy w mediach – pisała m.in. dla portalu Lotniczapolska.pl i tygodnika Gazeta Finansowa. Prywatnie: zakochana w Warszawie pasjonatka muzyki.
T: 722248806 M: asierocinska@komunikacjaplus.plKontakt
Skontaktuj się z nami
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czekamy na Twój kontakt!