PGNiG

Otwarcie inkubatora InnVento PGNiG

Szybsze i bezpieczniejsze wydobycie gazu to cel wielu projektów PGNiG, spółki odpowiadającej za bezpieczeństwo energetyczne Polski. Jednym z nich jest inkubator InnVento. Ma on wspierać startupy energetyczne, stanowiące zaledwie ok. 2% całego ekosystemu startupów w Polsce. Komunikacja Plus pomogła PGNiG w komunikacji otwarcia inkubatora. Dzięki efektywnemu media relations, współpracy z branżowymi influencerami czy wykorzystaniu mediów społecznościowych do targetowanej komunikacji udało się dotrzeć do małej grupy startupów energetycznych i zainteresować je ofertą InnVento.

  • media
    relations
  • Event
    Marketing
  • Influencer
    marketing
  • Niestandardowe
    działania
  • Social
    Media

Ponad

100

publikacji w mediach ogólnopolskich i branżowych

Ponad

40

dziennikarzy na konferencji prasowej z największych mediów w Polsce

Wysokojakościowych

95

zgłoszeń startupów w ciągu pierwszego roku działania inkubatora

Zainteresowanie

18

startupów współpracą z InnVento w pierwszej fazie projektu

Zaufali nam

Amazon logo
Nielsen logo
Griffin logo
Echo logo
KGHM logo
Nokia logo
Polimex mostostal logo
Heinz logo
Przewozy Regionalne logo
Tauron logo
Energa logo
Wrocław logo
Kogeneracja SA logo
Ideal Bank logo
Santander logo
ZOO logo
BD logo
ClearCode logo
Volvo logo
Trefl logo
PGNIG logo
EDF logo
Koleje Dolnośląskie logo
Tauron  logo
Business link logo