amazon

10 000 pracowników potrzebnych od zaraz!

W 2017 r. Amazon zmierzył się z wyzwaniem zrekrutowana 10 000 pracowników sezonowych we Wrocławiu i Poznaniu, w regionach, gdzie bezrobocie nie przekracza 5%. W województwach dolnośląskim oraz wielkopolskim, gdzie firma prowadzi operacje, funkcjonuje duża liczba firm produkcyjnych, które również realizują działania komunikacyjne pod kątem rekrutacji. Celem kampanii było wypromowanie firmy w regionach, skuteczna rekrutacja pracowników oraz nawiązanie bezpośredniego dialogu pomiędzy Amazon, a przedstawicielami lokalnych społeczności.

  • Media
    Relations
  • Event
    Marketing
  • działania
    niestandardowe
  • kampania
    reklamowa

Zainteresowanie

20 000

osób rekrutacją, tj. dwa razy większej grupy niż planowano zatrudnić

Ugruntowanie pozycji

Amazon

jako jednego z najbardziej rozpoznawalnych pracodawców w kraju

Wykreowanie

Ambasadorów

marki. Przedstawiciele Amazon stali się pierwszym źródłem informacji o firmie – zarówno dla społeczności lokalnych, jak i dziennikarzy

Zaufali nam

Amazon logo
Nielsen logo
Griffin logo
Echo logo
KGHM logo
Nokia logo
Polimex mostostal logo
Heinz logo
Przewozy Regionalne logo
Tauron logo
Energa logo
Wrocław logo
Kogeneracja SA logo
Ideal Bank logo
Santander logo
ZOO logo
BD logo
ClearCode logo
Volvo logo
Trefl logo
PGNIG logo
EDF logo
Koleje Dolnośląskie logo
Tauron  logo
Business link logo