amazon

10 000 pracowników potrzebnych od zaraz!

W 2017 r. Amazon zmierzył się z wyzwaniem zrekrutowana 10 000 pracowników sezonowych we Wrocławiu i Poznaniu, w regionach, gdzie bezrobocie nie przekracza 5%. W województwach dolnośląskim oraz wielkopolskim, gdzie firma prowadzi operacje, funkcjonuje duża liczba firm produkcyjnych, które również realizują działania komunikacyjne pod kątem rekrutacji. Celem kampanii było wypromowanie firmy w regionach, skuteczna rekrutacja pracowników oraz nawiązanie bezpośredniego dialogu pomiędzy Amazon, a przedstawicielami lokalnych społeczności.

  • Media
    Relations
  • Event
    Marketing
  • działania
    niestandardowe
  • kampania
    reklamowa

Zainteresowanie

20 000

osób rekrutacją, tj. dwa razy większej grupy niż planowano zatrudnić

Ugruntowanie pozycji

Amazon

jako jednego z najbardziej rozpoznawalnych pracodawców w kraju

Wykreowanie

Ambasadorów

marki. Przedstawiciele Amazon stali się pierwszym źródłem informacji o firmie – zarówno dla społeczności lokalnych, jak i dziennikarzy

Zaufali nam