santander

Santander
World Race

Z okazji „Tygodnia Santandera” zabraliśmy pracowników w niecodzienną podróż. Za pośrednictwem stworzonej przez nas gry scenariuszowej, w 5 dni dzięki wirtualnemu światu odwiedziliśmy 5 krajów, w których Santander ma swoje biura. W zabawę zaangażowało się blisko 50% na co dzień bardzo zajętych pracowników (z 3 tys. zatrudnionych), realizując jednocześnie idee projektu – aktywne propagowanie wartości Grupy Santander jako pracodawcy, z zespołowością i pasją na czele oraz przekucie zaangażowania w grę do wspólnego działania na rzecz potrzebujących.

  • Komunikacja
    wewnętrzna
  • digital
    Marketing
  • Event
    Marketing
  • działania
    niestandardowe

Około

50%

pracowników Santander brało udział w grze

Ponad

312

drużyn powstało na poczet konkursu

Ponad

2400

polubień i blisko 200 komentarzy nt. akcji w wewnętrznym portalu społecznościowym

Kwota

40 000zł

zebrana przez pracowników na licytacji charytatywnej

Zaufali nam