Zapraszamy do udziału w konkursie stażowym!

Jeśli chcesz sprawdzić, jak wygląda praca w agencji PR, masz głowę pełną pomysłów i chęć do działania - zapraszamy do nas!
Rozwiąż zadanie, wypełnij formularz i wygraj płatny staż w naszej agencji. Na Twoje zgłoszenie czekamy do 26 czerwca 2019.

Poznaj szczegóły
Arrow

Staż w Komunikacji Plus

O konkursie:

Nagrodą w konkursie jest płatny, min. 6-tygodniowy staż. Zaproszenie kierujemy do studentów i absolwentów rozpoczynających swoją zawodową drogę w branży PR. Konkurs dotyczy obu lokalizacji agencji - Wrocław oraz Warszawa.

Jak grać:

  • kartka

    1. Rozwiąż zadanie

    Wybierz jedno z trzech zadań i zaprezentuj swoje rozwiązanie w formie prezentacji Power Point.

  • koperta

    2. Wyślij zgłoszenie

    Napisz kilka słów o sobie i wyślij zgłoszenie wraz z prezentacją.

  • 3. Wygraj staż

    Autorów najlepszych projektów zapaszamy na finałową rozmowę kwalifikacyjną.

Dlaczego warto grać:

  • konkretny program praktyk, dzięki któremu efektywnie wykorzystasz czas spędzony w K+
  • praca przy zróżnicowanych projektach, ponieważ nowoczesny PR ma wiele oblicz
  • indywidualne podejście, aby skutecznie wspierać rozwój Twoich talentów
  • praca w organizacji o uporządkowanej strukturze, według najlepszych standardów branży

Co można wygrać:

Staż w K+ został zaplanowany w taki sposób, aby umożliwić wszechstronny rozwój kompetencji niezbędnych w branży PR. Oprócz wiedzy merytorycznej stawiamy przede wszystkim na:


  • rozwój kreatywnego i analitycznego myślenia
  • rozwój umiejętności komunikacyjnych - we współpracy z zespołem, klientem i kontrahentami
  • umiejętność zarządzania czasem
  • zdolności autoprezentacji
  • znajomość etykiety biznesowej

Jeśli swoje pierwsze kroki w branży PR chcesz stawiać w towarzystwie profesjonalistów - zapraszamy do udziału w naszym konkursie.

Kontakt:

Jeśli masz pytania, pisz na adres kbaljonmacher@komunikacjaplus.pl lub dzwoń pod nr tel. 603 222 755.

Wybierz zadanie:

Treść zadania:

Marka „Farby i kleje” to gama produktów przeznaczonych do prac budowlanych i wykończeniowych. W swojej ofercie posiada szeroki asortyment farb, silikonów oraz pian i klejów montażowych. Chcąc lepiej dotrzeć do specjalistów oraz domowych majsterkowiczów marka planuje wdrożyć strategię działań w social media (Facebook, Instagram, YouTube) oraz nawiązać współpracę z influencerami, którzy mogliby zareklamować ich produkt.

Zadanie:

  • Zaproponuj plan komunikacji w social media (z propozycjami postów) oraz wykorzystania influencerów
  • Opracuj komunikat prasowy do mediów zajmujących się tematyką PR o współpracy marki „Farby i kleje” z influencerami
  • Zadanie należy przedstawić w formie prezentacji Power Point (maksymalnie 12 slajdów)

Kryteria oceny:

  • kreatywność
  • oryginalność pomysłu
  • spójność elementów i zaplanowanie działań w czasie
  • estetyka prezentacji

Treść zadania:

Kowalski Commercial to polski lider branży nieruchomości komercyjnych oraz jeden z najlepszych polskich pracodawców, wielokrotnie nagradzany wyróżnieniem w plebiscycie Great Place To Work®. W ciągu ostatnich dwóch lat firma zanotowała bardzo dynamiczny wzrost, zwiększając zatrudnienie pracowników biurowych o 50%. Wiązało się z koniecznością przeprowadzki do nowego, większego biura, a także wprowadzeniem znaczących zmian w strukturze organizacyjnej. Nowa sytuacja spowodowała, że wśród pracowników coraz częściej zaczęły pojawiać się głosy niezadowolenia. Z przeprowadzonych ankiet wynikło, że otrzymują oni zbyt wiele informacji wewnętrznych z różnych źródeł, wiele z nich w ogóle ich nie dotyczy, przez co czują się zagubieni i nie wiedzą, do kogo powinni zwrócić się w przypadku chęci wyjaśnienia wątpliwości. Chaos informacyjny obniżył jakość pracy i spowodował, że z firmy odeszło kilku bardzo dobrych pracowników. Chcąc zapobiec dalszej rotacji kadr oraz przywrócić wysoki poziom zaufania pracowników do firmy, zorganizowano spotkanie liderów, podczas którego mieli oni wypracować rozwiązania problemów.

Zadanie:

  • Zaproponuj działania, które pomogą firmie uporządkować komunikację wewnętrzną, a co za tym idzie – pomogą odbudować zaufanie pracowników
  • Opracuj treść artykułu do wewnętrznego newslettera, w którym poinformujesz o planowanych przez firmę działaniach
  • Zadanie należy przedstawić w formie prezentacji Power Point (maksymalnie 12 slajdów)

Kryteria oceny:

  • kreatywność
  • oryginalność
  • spójność elementów i zaplanowanie działań w czasie
  • estetyka prezentacji

Treść zadania:

Jeden z Twoich nowych klientów funkcjonujący w branży IT (młody na rynku software house) planuje zwiększyć swoją rozpoznawalność zarówno wśród potencjalnych partnerów biznesowych, jak i przyszłych pracowników. Do tej pory firma specjalizowała się w skomplikowanych narzędziach informatycznych do użytku wewnętrznego przez ich klientów, przez co nie jest rozpoznawalna na rynku. Część z realizowanych wcześniej projektów, ze względu na wykorzystywanie wrażliwych danych nie może zostać ujawniona. Z tego powodu oficjalne portfolio spółki jest skromne. Firma dysponuje jednak wysokiej klasy specjalistami z branży IT, których można wykorzystać w procesie komunikacji.

Zadanie:

  • Zaproponuj i zaplanuj działania, które pomogą osiągnąć cel założony przez firmę (zwiększenie rozpoznawalności wśród klientów i potencjalnych pracowników)
  • Opracuj komunikat prasowy do mediów zajmujących się tematyką IT mający zainteresować dziennikarzy działalnością firmy
  • Zadanie należy przedstawić w formie prezentacji Power Point (maksymalnie 14 slajdów)

Kryteria oceny:

  • kreatywność
  • oryginalność pomysłu
  • spójność elementów i zaplanowanie działań w czasie
  • estetyka prezentacji