Komunikacja Plus logo

Media buyer

Warszawa

Główne odpowiedzialności:

  • zakup powierzchni reklamowych
  • analiza i ewaluacja ofert mediowych
  • wycena ofert mediowych i negocjowanie warunków cenowych
  • współpraca z partnerami mediowymi, domem mediowym
  • nadzór nad realizacją kampanii
  • monitorowanie kosztów kampanii oraz realizacji założonych wskaźników
  • terminowe i prawidłowe dostarczanie materiałów do kampanii
  • tworzenie analiz oraz raportów wewnętrznych, jak i na potrzeby klientów
  • wsparcie zespołu  w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla klienta, tworzenie niestandardowych rozwiązań
  • raportowanie i monitorowanie rynku

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji mediowej lub po stronie dostawców mediowych (min. 2 lata)
  • wykształcenie wyższe
  • znajomość rynku reklamowego
  • znajomość narzędzi używanych do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii
  • bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela
  • umiejętność analitycznego myślenia

W zamian oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną
  • ubezpieczenie grupowe
  • zajęcia z języka angielskiego
  • kartę Multisport
  • pracę w profesjonalnym, zgranym zespole
  • komfortowe biuro w centrum Warszawy (ul. Wiejska)

Kontakt

Przeczytamy każde nadesłane CV, ale skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
W CV prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji / zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ustaw nr. 133 poz. 883/”.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacja@komunikacjaplus.pl

inne oferty pracy
Komunikacja Plus logo

Komunikacja Plus to zespół doradców, który od lat jest partnerem PR wiodących spółek w kraju. Specjalizujemy się w PR biznesowym, szczególnie w obszarze komunikacji wewnętrznej, społecznej i kryzysowej, a także w PR społecznym i sportowym.

więcej o nas